субота, 18. јун 2011.

Sitnice koje me čine srećnom



Kada ustanem na levu nogu ili nekako nisam svoja, volim da razmišljam o svim trenucima i stvarima koje su me nasmejale i oraspoložile. Došla sam do zaključka da bi bilo korisno napraviti spisak svega što me pokreće. Pa evo tih malih-velikih stvari bez nekog hijerarhijskog ili hronološkog reda:

1.    Kada me Mikac iznenadi i dođe ranije kući sa posla
2.    Kada mi uspe čokoladni sufle iz prvog pokušaja
3.    Kada iznenada otkrijem ideju nekog muzičkog dela
4.    Kada nešto kreativno napišem ili iskomponujem
5.    Kada veče miriše na lipu
6.    Kada reka miriše na more
7.    Kada sa mamom spontano zaigram salsu na selu
8.    Kada čujem neku novu muziku koja me dirne
9.    Kada se Mikac i ja grlimo kao da nam je prvi put  
10. Kada moja braća i ja kupimo „limenke” i grickalice i ushićeno gledamo neki prilično glup film
11. Kada Anči i ja uspemo da oraspoložimo jedna drugu petkom
12. Kada otkrijem neko super sniženje
13. Kada u nekoj zaboravljenoj radnji kupim super džidža-bidžu
14. Kada dobijem pismo od kuma Vanje
15. Kada osetim da učenici zaista uživaju na času hora
16. Kada me oduševi novi udžbenik za predmet koji predajem
17. Kada tata napravi ljeušu za doručak
18. Kada sa Macom, Natom, Ivom i Jelom pijuckam kafu u bašti Momenta
19. Kada prvi put posetim neki grad
20. Kada otvorim sezonu plivanja
21. Kada se društvo skupi i prebiramo po nekim, samo našim trenucima
22. Kada mi se osmehne malo dete
23. Kada po stoti put gledam„ Doručak kod Tifanija” i uspem da se iznenadim
24. Kada izradim slike sa putovanja
25. Kada ispravim neku grešku
26. Kada sam hrabra
27. Kada kupujem dragoj osobi poklon
28. Kada u studenjaku nakon izlaska spojimo dva kreveta i napravimo tri (hehe)
29. Kada ponesem kuvan ručak na posao
30. Kada napravim ćuretinu sa mlincima bez ćuretine i bez mlinaca, a uspe mi
31. Kada pobedim lenjost
32. Kada bar na tren osvestim svoju sreću

Pravljenje ovog spiska me je oraspoložilo. Naravno, isti se može ažurirati. A, šta vas čini srećnim, koje sitnice vam oboje dan? Razmislite o tome! 

3 коментара:

  1. Moja sreća je tvoja sreća. Jebeš posao, idemo na Adu.

    ОдговориИзбриши
  2. Ma ti si takvo osvježenje u ovim vremenima sumornih i nezanimljivih duša!
    :*

    ОдговориИзбриши
  3. bez psovanja molim..da ne cuju deca.

    sitnica kao bravo sok dok je bio na vrhuncu..
    i park iz doba jure koji je uvek bio i ostao vrhunski glup film..
    nisi pomenula kineze..
    sasa bi ovde dodala da voli da razdvaja 2 kifle kad su spojene..to joj je iz nekog razloga ql

    ОдговориИзбриши

Основни подаци о мени

Моја слика
Večito dete. Nepomirljivo želi još. Smatra da se ne može preterati u pozitivnim impulsima života. Veruje u ljubav, u prijateljstvo, u umetnost.

Пратиоци